Running lady

Halvmaraton 21-09, halfmarathon trail21-10, marathon?? Nya mĂ„l och utmaningar vid 46 Ă„rs Ă„lder! đŸ’Ș

Sidenbröllopsdag firande 🎉

Publicerad 2022-05-15 13:12:52 i AllmÀnt, Bubbel,

14 maj 2010 Karlskrona

Ungarna asgarvar Ă„t denna bild đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

NĂ€stan ungdomar ju!

Champagne efter vigseln

Söt liten brudbukett ❀

Samma klÀnning 12 Är senare!

Den ska vara utan axelband! SlĂ€pper jag den tappar jag den! đŸ€Ł

Firade vÄr Sidenbröllopsdag igÄr! Fördrink french 75

Pizza Bianco med pesto och parmaskinka! Ljuvligt! Det slank ner hos gÀsterna sÄ den mÄste smakat bra hos alla!

Bakad fylld potatis kördes pÄ grillen! Fyllning med fraiche, lök, cornicon och parmesanost!

Rökad pluma och brisket! Grillad flÀskfilé!

Brisket efter nÄgra timmar pÄ röken!

Viljas favorit tallrikar

Tre goda sÄser förbereddes! Hemmagjord kall bea, rysk dressing och vitlökssÄs! Passar perfekt till det rökta!

Lite nyttigt mÄste man ju ha till köttet!

Stagad dukning 😅

Efter 12 Ă„r ser vi nu ut sĂ„ hĂ€r❀! Älskar honom! Han stĂ„r ut med mig och alla mina ryck! StĂ€ller upp för alla barn och djur! HĂ€nger med pĂ„ köksrivningar och halvmaror! Ser fram emot 12 Ă„r till!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela