Running lady

Halvmaraton 21-09, halfmarathon trail21-10, marathon?? Nya mĂ„l och utmaningar vid 46 Ă„rs Ă„lder! đŸ’Ș

Torekov BĂ„stad here I come đŸ˜±

Publicerad 2022-03-20 16:11:17 i AllmÀnt, Halvmaraton, HÀlsa, Ketogeniclight, Löpning, Runstreak, Trail, TrÀna, TrÀningsmÄl, ViktvÀktarna, VÀlmÄende,

Testade mig pÄ en lÀngre runda! Nya skor och nya strumpor! Man Àr ju inte grann nÀr man springer!
Nu blir det till att ladda denna vecka! PĂ„ lördag gĂ„r trail loppet! Jag Ă€r inte sĂ€ker pĂ„ att jag tar mig igenom men gĂ„rdagens löprunda pĂ„ 1h 45min gav mig en kĂ€nsla av hoppfullhet! Tar jag mig till Hovs hallar sĂ„ Ă€r det ok- dĂ€r kan jag bryta loppet och fĂ„ skjuts tillbaka! 

Inga tidskrav utan bara försöka njuta av loppet, naturen och terrĂ€ngen! 

NĂ€r jag kommer hem ska jag unna mig en god kall öl! Det Ă€r nĂ„got att lĂ€ngta efter! 

Veckan bjuder pĂ„ nya spĂ€nnande uppdrag! Snart ska jag till Stockholm och hĂ„lla en tvĂ„ dagars utbildning i incident management! Ska bli sĂ„ roligt! TĂ€nk vilka fantastiska utmaningar och uppdrag jag har! 
Jag Ă€r lyckligt lottad! 

Ha en fin vecka❀/J 

Solen sken men det var rysligt kallt

Jag var nöjd efter 1,5 mil i lugnt tempo!

TrÀffade min fina brorsdotter igÄr! Vi kÀkade god lunch ute och premiÀr Ät glass! SÄ gott!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela