Running lady

Halvmaraton 21-09, halfmarathon trail21-10, marathon?? Nya mål och utmaningar vid 46 års ålder! 💪

Intensiv april månad

Publicerad 2022-04-08 08:17:08 i Halvmaraton, Hälsa, Ketogeniclight, Löpning, Recept, Runstreak, Trail, Träna, Träningsmål, Viktväktarna, Välmående,

Vi har firat svärfar! 80 år! Ett trevligt firande med många familjer och vänner! God mat och massor av blomster!

Check! Några dagar i Stockholm! Incident management utbildning! Jag och en kollega har tagit fram en utbildning och vi körde den för första gången nu i veckan!

Dåligt väder upp och dåligt väder hem!
April månad susar iväg! Våren kom på snabbt besök med värme och sol. Den försvann lika snabbt igen. Nu är det kallt, blåsigt och spikregn. Inte ens hundarna vill gå ut. 
Jag har hållit i en utbildning i incident management, så roligt! Spännande med intelligenta människor som tänker till! 

På söndag går ännu ett trail lopp. Österlen trail 13 km. Tveksamt om jag håller! Tår och blåsor är inte ordentligt läkta sen torekov-Båstad. Men i värsta fall får jag ju bryta och stiga av. 

Jag längtar efter värme, skrota runt i trädgården och göra fint! Grilla! Men det kommer! 

25 april startat 8 veckors sommarpepp! Träning och 16:8 fasta. Inget godis, glass,kakor,friterat eller läsk och alkohol! 
Meningen är att boosta kroppen med energi och känna sig 💪 starkt! 

Nu är det snart helg! Njut! 
/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela