Running lady

Halvmaraton 21-09, halfmarathon trail21-10, marathon?? Nya mål och utmaningar vid 46 års ålder! 💪

Helgens trail och nya mål

Publicerad 2022-04-11 07:24:01 i Allmänt, Halvmaraton, Hälsa, Löpning, Runstreak, Trail, Träna, Träningsmål, Välmående,

Helgen susade snabbt förbi! Igår sprang jag årets tredje trail! Jättefint på Österlen! 
Väl hemma igen så blev jag ju taggad att boka upp mig på ett nytt lopp! 
Så såklart anmälde jag mig till ett nytt trail lopp! 
Bocksten trailen i åkulla. 2juli och 23km! Yes!! Fokus på träning framåt! 

Idag börjar jag en ny yoga kurs för att stärka upp min rygg! Förhoppningsvis påverkar det min rygg positivt! 

Ha det bäst! /Josefin 
Sprang Österlens eco trail igår! Hade äldsta sonen med! Det gick bra för honom på hans första trail lopp! En fantastisk naturupplevelse! Men det var fruktansvärt kallt och blåsigt och jag hade för lite eller tunna kläder på mig.

(null)
Fin medalj! Ekopark trail 13 km! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela