Running lady

Halvmaraton 21-09, halfmarathon trail21-10, marathon?? Nya mĂ„l och utmaningar vid 46 Ă„rs Ă„lder! đŸ’Ș

💯 dagar Runstreak

Publicerad 2020-09-11 08:27:57 i AllmÀnt, HÀlsa, Runstreak, VÀlmÄende,

Vilken vecka! 
Födelsedags firande! Runstreak dag 💯! 
Fyllde 45 i tisdags, det blev inget vanligt firande med den trevliga resan! Jag brukar resa bort nĂ€r jag fyller 5:or och 0:or! Men med den rĂ„dande pandemin var det uteslutet med utlandsresa. 
Vi hade istĂ€llet ett trevligt firande med vĂ„ra barn. Vi bokade in oss i Torekov och tillbringade lördagen pĂ„ Hallands VĂ€derö. Denna vackra ö levererade. 
PĂ„ sjĂ€lvaste födelsedagen blev jag uppvaktad med blommor, presenter och restaurangbesök. 
PĂ„ födelsedagen fattade jag Ă€ven ett mycket viktigt beslut! BerĂ€ttar mer sen! 

IgĂ„r torsdag sĂ„ kom dĂ„ Ă€ntligen dag 💯 pĂ„ min runstreak! Planen var 10km! Men en öm vad ville inte! Det blev lĂ„ngsam lunk i 4,5 km. FĂ„r vara nöjd med det! 
Nu tĂ€nker jag fortsĂ€tta springa varje dag- september ut! 
Och vet ni vad? Har ni inte provat- sĂ„ gör det😊 det Ă€r fantastiskt! 

/J
Dag 💯

Firande!

Charkbricka pÄ VED i Lund! Mycket trevligt stÀlle att Àta pÄ.

Hallands VÀderö!

Hallands VÀderö

Hallands VÀderö

Hallands VÀderö

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela